Kodėl vis daugėja nugaros tarpslankstelinio disko išvaržą turinčių žmonių?

Kodėl vis daugėja nugaros tarpslankstelinio disko išvaržą turinčių žmonių?

Nugaros tarpslankstelinio disko išvarža, kasdienybėje dažniausiai vadinama tiesiog stuburo išvarža, kamuoja palyginus labai daug žmonių. Ši išvarža dažniausiai pasireiškia tiems žmonėms, kurie nuolatos patiria tam tikras stuburo apkrovas, susijusias su darbu ar kitais gyvenimo ypatumais.
Dažniausiai manoma, kad stuburo išvarža atsiranda tiems, kurie dirba sunkų fizinį darbą, kuomet nuolatos tenka kelti sunkius daiktus ar turintiems antsvorį. Tačiau pasak alfasteps.com specialistų, teikiančių įvairių sričių reabilitacijos ir gydomųjų masažų paslaugas – nebūtinai. Šis negalavimas gali užklupti ir tuos, kurie turi labai mažą fizinį aktyvumą ar dirba nuolat sėdimą darbą. Stuburo išvaržą taip pat dažnai lemia ir anksčiau patirtos traumos ir kiti veiksniai.
Apie tai, kad galimai turite besivystančią ar jau išsivysčiusią nugaros tarpslankstelinio disko išvaržą, visų pirma signalizuoja skausmas kaklo arba juosmens srityje. Ignoruojant ir nešalinant skausmo priežasties, jis vėliau pereina į galūnes, atsiranda tirpimas. Neretai ilgiau pasėdėjus būna sunku atsistoti ar atlikti tam tikrus judesius. O kartais vienoje ar kitoje pozicijoje skausmas tampa tiesiog nepakenčiamas.
Žmonės, kurie ilgą laiką nepaiso pirmųjų atsiradusių simptomų, ignoruoja skausmus, anksčiau ar vėliau neišvengiamai susiduria su stuburo išvarža. Atsiradus skausmams, ima vengti judėti, kad nejaustų diskomforto, taip tik dar labiau gilindami problemą. Kadangi judėjimas ir tam tikri pratimai yra vienas iš pagrindinių būdų, galintis išgelbėti nuo operacijos.
Stuburo išvaržą taip pat paskatina ir didelis viršsvoris, kuris šiandien jau yra daugelio žmonių problema. Todėl, žinoma, didėjantį žmonių, turinčių išvaržą skaičių, lemia didėjantis nutukusių žmonių skaičius. Šiuo atveju yra būtinas ne tik aktyvesnis judėjimas, tačiau ir mitybos bei kūno masės sureguliavimas.
Todėl jeigu mankštinatės, pakankamai judate, vengiate pernelyg didelių apkrovų stuburui bei ilgalaikių neteisingų kūno pozicijų, šio negalavimo galite išvengti.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.